  • 21. Data: 2005-09-18 09:48:03
    Temat: Re: US prowadzi postepowanie KS a ja jestem prostytutk
    Od: gonia <g...@w...pl>

    > ...otóż to.
    > W opisywanej sprawie oskarżony podatnik miał DOWÓD że te pieniądze
    > posiadał (i się przedawniło).
    > Rzeczona babcia miała je "w skarpecie". Zero dowodów.
    > Mi chodziło o to że to *od podatnika* wymaga się UDOWODNIENIA !
    > I dowód w postaci "o, tu, mam kwity z banku" takim dowodem jest
    > i to z gatunku niepodważalnych.

    Fakt, ze mial je na rachunku, jest to prostsza sprawa, ale tak czy
    inaczej - wyrok jest z rodzaju tych, ktote daja nadzieje
    Poniewaz zeby wydac pieniadze w ktoryms roku podatkowym, trzeba je miec
    - jezeli jako dowod wystarczy ze pracowales 20 lat i miales prawo
    zaoszczedzic, jest szansa, ze powolujac jakikolwiek dowod w sprawie,
    mozesz wygrac ( np przesluchanie swiadka, potwierzenie wyjazdow 20 lat
    wstecz itp )
    Oczywiscie sa rowniez wyroki, ze uprawdopodobnienie nie musi zakonczyc
    sie udowodnienem, ale....
    Z reszta nie bede polemizowala, bo jest to bicie piany w naszym systemie
    prawno-podatkowym. Podobnie jak od strony opodatkowania badz nie
    prostytucji. Ja w sumie podalalm tylko akt prawny, na podstawie ktorego
    dochody z nierzadu nie podlegaja opodatkowaniu, a ze on sie ma do
    rzeczywistosci jak piesc do nosa, to juz inna sprawa;-))

  • 22. Data: 2005-09-18 14:13:58
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > gospodarczej w
    > zgloszeniu w UM ale tam odpowiezieli ze nie ma takiej kategori
    > dzialalnosci) TO
    > DOPIERO PARANOJA teraz zamiast zaplacic normalnioe podatek powiedzmy
    > 19%
    > oni prubuja dostac 75%
    > Dodam jeszcze ze od kiedy jestesmy w UE oficjalnie mamy
    > zarejestrowana
    > dzialalnosc w Austrii kosztuje to 310 euro na kwartal podatku i 124
    > weuro
    > miesiecznie ubezpieczenia. W normalnym kraju mozna legalnie

    Ja bym jednak olal. Jesli bylo by mozliwe, to bym sprzedal posiadlosc,
    jacht i samochody (wirtualnie), o ile masz na tyle zaufana osobe.
    Firme takze bym przepisal. Mam wrazenie, ze jak zaczniesz z "nimi"
    negocjowac, wdawac sie w przepychanki, to sie nie odczepia, i nie
    bedziesz miec spokoju przez miesiace lub lata... A tak to tylko koszty
    sprzedazy, i spokoj az do przedawnienia ich zapedow. No chyba, ze gra
    nie warta swieczki, czyli, ze to co mozesz stracic w sporze z US jest
    tego samego rzedu, co koszty tych pozorowanych transakcji.

    marekz

  • 23. Data: 2005-09-19 08:01:23
    Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl>

> [...]
    > i LEGALNA. Obywatelom polskim, z p. widzenia polskiego prawa wolno
    > tak w kraju jak i za granicą umówić się na prostytucję (?) i ową
    > umowę zrealizować.
    > Z punktu widzenia prawa cywilnego umowa o czynności prostytucyjne
    > (tak to po polsku będzie ? :>) jest umową jak każda inna:
    > jedna strona wyraża wolę świadczenia A, druga strona świadczenia B
    > i wymieniają się świadczeniami :]
    > Nielegalne (w myśl polskiego prawa) jest jedynie pobieranie
    > korzyści z *czyjejś* prostytucji - i doktryna wywodzi z tego
    > zakaz opodatkowania LEGALNEJ czynności !

    Witam:)upraszczając jak ja daje d...i biorę kasę to ok,a jeśli mój
    menager dostaje prowizję za "działania marketingowe w celu pozyskania
    kontrahentów" to ju z nie jest ok?tak?
    pozdrawiam Ania

  • 24. Data: 2005-09-19 12:31:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 19 Sep 2005, Ania wrote:

    > Witam:)upraszczając jak ja daje d...i biorę kasę to ok,a jeśli mój
    > menager dostaje prowizję za "działania marketingowe w celu pozyskania
    > kontrahentów" to ju z nie jest ok?tak?

    ...to zależy jakimi "czynnościami" owe działania prowadził ;), ale
    IMO dobrze ujęłaś :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)