  • 1. Data: 2006-08-04 09:23:02
    Temat: US przelew podatku dla innej osoby
    Od: "Jgor" <a...@p...onet.pl>

    Czy można dokonać przelewu podatku dochodowego (karta podatkowa) ze swojego
    konta osobistego dla innej osoby?

  • 2. Data: 2006-08-04 09:40:03
    Temat: Re: US przelew podatku dla innej osoby
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Jgor wrote:

    > Czy można dokonać przelewu podatku dochodowego (karta podatkowa) ze
    > swojego konta osobistego dla innej osoby?

    Zasadniczo jeśli umowa i regulamin rachunku bankowego nie zabrania to
    można.
    Ale jak trafisz na spostrzegawczego i ambitnego człowieka w US to grozi
    to głupimi dyskusjami o darowiznach. Zapewne wówczas stwierdzisz, że
    przecież ten człowiek dał ci pieniądze żebyś za niego zapłącił. I wtedy
    dowiesz się co to jest depozyt nieprawidłowy ;-). Więc ja bym raczej
    unikał takiego płacenia. Lepiej chyba wpłacić w kasie. Jeśli dobrze
    pamiętam to kartowicze nie muszą płacić przelewem.

  • 3. Data: 2006-08-04 10:16:48
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    jureq wrote:

    Jeszcze dodam: w wielu bankach, możesz mieć trudności z przyjęciem
    takiego przelewu, bo na druczku przelewu muszą być dane (nazwisko,
    nazwa firmy, nip, ....) człowieka za którego płacisz a nie twoje.