  • 1. Data: 2006-03-03 16:41:18
    Temat: Ulga 'internetowa' - kolejne pytanie
    Od: "Beer" <b...@n...gazecie.pl>

    Witam

    Przepraszam, jeśli pytanie (a przede wszystkim odpowiedź) już było, jednak
    googlując nie znalazłem JEDNOZNACZNEJ odpowiedzi.
    Pytanie:
    czy fakturka za instalację internetu również może być uwzględniona do
    odliczenia?
    Znalazłem na stronie chyba pit.pl opinię, że "zdaniem expertów pit.pl" NIE.
    Ale expert expertowi nie równy, stąd też szukam jakiegoś bardziej
    oficjalnego stanowiska na ten temat...

  • 2. Data: 2006-03-04 05:06:33
    Temat: Re: Ulga 'internetowa' - kolejne pytanie
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    nie moze i kropka
    odpisujesz tylko koszty wydatkowane na uzywanie internetu a nie
    zalozenia go sobie

    --
    Pozdro
    Harry

  • 3. Data: 2006-03-04 06:52:14
    Od: "Beer" <b...@n...gazecie.pl>

    "Harry" <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl> napisał:
    > nie moze i kropka
    > odpisujesz tylko koszty wydatkowane na uzywanie internetu a nie zalozenia
    > go sobie

    A czy jest gdzieś oficjalne stanowisko MF lub jakiegoś urzędu?
    Pytanie z czystej ciekawości, bo i tak założenie miałem za 1 zł ;) więc
    średnio mnie to dotyczy. Bardziej pytam 'dla zasady'...

  • 4. Data: 2006-03-04 07:47:58
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dubdet$hdo$1@inews.gazeta.pl>, Beer wrote:

    > A czy jest gdzieś oficjalne stanowisko MF lub jakiegoś urzędu?
    > Pytanie z czystej ciekawości, bo i tak założenie miałem za 1 zł ;) więc
    > średnio mnie to dotyczy. Bardziej pytam 'dla zasady'...

    Zajrzyj tutaj. Jest trochę na temat Internetu, nie wiem, czy są
    oficjalne wykładnie, czy tylko porady, bo stronę znalazłam przy okazji
    szukania czego innego.

    http://podatki.onet.pl/,1305335,pytania.html

    Renata

  • 5. Data: 2006-03-04 08:44:01
    Od: "Beer" <b...@n...gazecie.pl>

    "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał:
    > Zajrzyj tutaj. Jest trochę na temat Internetu, nie wiem, czy są
    > oficjalne wykładnie, czy tylko porady, bo stronę znalazłam przy okazji
    > szukania czego innego.
    >
    > http://podatki.onet.pl/,1305335,pytania.html

    Dzięki!
    Faktycznie sporo informacji tam jest...