    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ulga meldunkowa - nieruchomosc nabyta przed 2007
    Date: Wed, 09 Apr 2008 11:38:33 -0500

    z...@o...pl wrote:

    > Tak, widziałem, nawet Twoją odpowiedź. Tylko na podstawie czego uważasz, że US
    > może zakwestionować takie działanie ? Na to odpowiedzi nie znalazłem. Jest
    > jakaś podstawa prawna, poza Twoim poczuciem sprawiedliwości ? Jakieś
    > precedensy, paragrafy ?

    Liczy sie cel darowizny, a celem jest sprzedaż mieszkania przez ciebie.
    Jak okrężną drogą to zrobisz to bez znaczenia dla US.
    Przykładów takiego działania jest mnóstwo.
    Mojej znajomej przekwalifikowali w ten sposób darowiznę dla córki na
    pożyczkę. Mimo, że jest prawnikiem (trochę dupwoatym, to prawda) to
    przegrała. Kosztowało ją to jakoś tak 7 tysiecy).