  • Data: 2012-03-20 15:37:09
    Temat: Re: Ulga na złe długi raz jeszcze
    Od: tomek <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.03.2012 16:22, Maciek pisze:
    > Można też mieć szereg faktur korygujących i również na minus da się
    > wyjść, więc samego minusa się nie obawiam :-)

    > No właśnie interfejsu białkowego się boję, bo taki minus, to przecież
    > sprawa podejrzana, to może być jakiś spisek, albo zamach - może
    > bezpieczniej będzie skontrolować? ;-) Zwłaszcza, że ten niebezpieczny i
    > politycznie podejrzany element zażąda zapewne zwrotu nadpłaty VAT na
    > konto ;-)

    A co do kontroli, tu jest przykładowy plan pracy US na 2012:

    https://docs.google.com/viewer?url=http%3A%2F%2Fwww.
    pus.wroclaw.pl%2Ffiles_mce%2FBIP%2Fplan_pus_2012.pdf

    W działe "4. Realizacja innych wybranych zadań i założeń z dokumentów
    (...)" są cele ilościowe dla kontroli - może nie ma się czego bać :)

    Chociaż z drugie strony:

    16.Liczba sporządzonych i przekazanych zawiadomień karnych - skarbowych
    w celu zdyscyplinowania podatników i płatników w zakresie dokonywania
    wpłat należności (RP) - Wzrost o 5%

    :)

    Tomek