    From: "bacio" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ulga remontowa - prosze o pomoc
    Date: Fri, 4 Nov 2005 16:32:56 +0100

    ********************Suma odliczen w latach 203-2005 nie moze przekroczyc:
    *na remont domu( to ciebie nie dotyczy) 5670 pln co odpowiada kwocie
    wydatków równej 29842,11
    *na remont mieszkania4725 pln co odpowiada wydatkowi 24868,42 pln.
    *mozesz odliczyc od podatku 19%wydatkow poniesionych na remont oraz
    modernizacje domu lub mieszkania.
    *mozesz odliczac wszystko co na stale przylega do scian, sufitu lub podlogi,
    tzn farby, ale bez pedzli bo to juz nie jest do odliczania
    *co do firmu ktora remontuje to tez nie wiem, jesli bedziesz znal odpowiedz
    to daj mi znac bo tez nie wiem co z tym, chyba najlepiej jest zadzwonic do
    Urzedu skarbowego
    *w muratorze-czasopismo jest troche o uldze remontowej...numer z
    października 2005, podaje stronę: www.murator.pl ( moze cos tam
    znajdziesz)
    *pozdrawiam monika b.*

    Użytkownik "Łukasz Chmura" <lukasz.chmura@_wytnij_zuhpartner.pl> napisał w