  • Data: 2008-12-27 23:17:58
    Temat: Re: Umowa na zakup oprogramowania od osoby fizycznej
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 27 Dec 2008, Piotrek wrote:

    > Istotnie, rozporządzenie z 26 lipca 2006
    > (http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id
    =WDU20061390989&type=2&name=D20060989.pdf)
    > najwyraźniej zostało zastąpione rozporządzeniem z 18 grudnia 2006

    Nie mogło być inaczej - skoro przepis znikł z ustawy :)

    > Wiem, wiem - z tego co pamiętam to sam w Ciebie "łupałem" za ten rejestr
    > w przypadku ogólnym.

    No, ktoś mu przyłożył :)

    > Ale umknął mi fakt, że po niecałych pięciu miesiącach jeszcze bardziej się
    > opamiętali i znowu zmienili rozporządzenie.

    ??
    Zmiana była jedna - i na pewno dwa lata temu (1.I.2007, idzie o termin
    wejścia w życie ustawy i rozporządzenia).
    Rozporządzenie z lipca 2006 się nie liczy, bo w kwestii rejestru
    u "normalnych" podatników AFAIR nic nie zmieniało - poprzednio taki
    obowiązek *również* był.
    Oberwałem za to że zapomniałem o tej zmianie z przełomu roku :D
    (i to ze dwa razy)

    pzdr, Gotfryd