  • Data: 2008-12-27 13:04:50
    Temat: Re: Umowa na zakup oprogramowania od osoby fizycznej
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > Na grupie foto mawiają "pokash fotkiem" ;)
    > Prosimy o przepis.

    Istotnie, rozporządzenie z 26 lipca 2006
    (http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id
    =WDU20061390989&type=2&name=D20060989.pdf)
    najwyraźniej zostało zastąpione rozporządzeniem z 18 grudnia 2006

    > Najlepiej z linkiem :) (a co, wygoda).
    > I żeby przy nim nie było tekstu "uchylony" ;)
    > O ile wiem, ten zestaw przepisów o PCC:
    > http://www.przepisy.gofin.pl/7,43,28071,509.html
    > ...jest aktualny i kompletny.
    > Sugeruję zwrócenie uwagi na *ustawowy* zwrot "płatnicy są zobowiązani"
    > (*tylko* płatnicy!), na ustawową zmianę (podatnikiem PCC jest TYLKO
    > kupujący, a nie płatnicy) oraz uchylenie podstawy prawnej poprzedniego
    > rozporządzenia.

    Wiem, wiem - z tego co pamiętam to sam w Ciebie "łupałem" za ten rejestr
    w przypadku ogólnym.

    Ale umknął mi fakt, że po niecałych pięciu miesiącach jeszcze bardziej
    się opamiętali i znowu zmienili rozporządzenie.

    Piotrek