  • Data: 2002-09-10 21:50:21
    Temat: Re: Umowa nienazwana???
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 10 Sep 2002, Janek wrote:
    [...]
    >+ Jeszcze mi Gotfryd Smolik [on się tak swojsko nazywa:-) jakby był z mojej
    >+ wiochy]

    Erm... a co to za wiocha ??
    Bo co do mojej - to póki była wiochą[1] to tramwaj był, a w ostatniej
    dekadzie szyny mi się w okolicy "rozeszły" ;)
    A krajan grupowicz czasem też się trafi ;) (eminencja coś
    o szarej strefie pisząca w sygnaturce :)).

    >+ i inni moje przypuszczenia potwierdzi,

    Obejrzyj opinie innych, polecam m.in. WSm w wątku:
    http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&ie=UTF-8&n
    ewwindow=1&th=97b35285bf6b5fdc&rnum=2

    Najwyraźniej w opozycji do mojej zgryźliwości że to "wynalazek"
    (USów) prezentował z jakim stanowiskiem ma do czynienia (że
    to "od zawsze")...
    Wynikało z tego że US *nie* usiłuje go "wykopać na DG" :]
    a właśnie przymusić do liczenia ryczałtowych kosztów (co
    najwyraźniej *dla niego* nie zawsze jest korzystne).
    W tym momencie rzeczywiście otwiera się puszka Pandory:
    - skoro tak, to należy uznać że *każdy* może to co robi
    próbować podciągnąc pod "umowę osobistą"
    - ...i US też może próbować klasyfikować wedle uznania :(,
    raz twierdząc że to DG a raz że "osobiście...".

    Na pytanie czy korzystanie z "firmowych" ŚT jest wystarczającym
    powodem, żeby uznać że umowa jest realizowana w ramach DG
    odpowiedzi nie znalazłem :( (jakby ktoś miał wyrok pod ręką...)

    Pozdrowienia, Gotfryd
    [1] AFAIK większej nigdy w Europie nie było: 150000 w momencie
    uzyskania praw miejskich