  • Data: 2004-12-06 20:46:54
    Temat: Re: Umowa o dzieło a VAT
    Od: " " <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzieki, rozjasniles moj umysl!

    Mam inne pytanie:

    Moze ktos wie dlaczego firma platnosc za UoD nazwala 'za VAT'? Ddodam ze umowa
    podpada chyba pod VAT - raczej nie jest zwolniona(ciezko to stwierdzic na
    100%, ale jakby co to bym placil dla swietego spokoju), ale jestem grubo
    ponizej limitu wiec sie nie rejestruje jako vatowiec)?
    Czy to teraz jest taki tytul tej platnosci w swietle nowej ustawy?
    Od piatku probuje sie cos dowiedziec i w firmie i US, ale jakos nie chca/nie
    potrafia mi wyjasnic w czym rzecz.