  • 21. Data: 2011-03-30 13:44:49
    Temat: Re: Umowa o pracę + działalność (gdzie najlepiej płacić ZUS)?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 30-03-2011 15:22, elephanto pisze:

    > A czy tu przypadkiem nie wchodzi w gre "w przeliczeniu na okres miesiaca"?

    W przeliczeniu czego???

    > Jezeli wchodzi w gre wspomniane przeliczenie, to wowczas raczej to nie
    > przejdzie.

    Jakie przeliczenie??

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 22. Data: 2011-03-30 13:45:27
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    W dniu 30-03-2011 15:40, elephanto pisze:

    > ^^^^
    >
    > Jakos to przeoczylem przy swojej odpowiedzi.
    > Teraz sam jestem ciekawy, jak sprawa wyglada :)

    Chcoiaz w przlieczeniu na okres miesiaca co najmniej te 1386 brutto
    jest, mimo ze faktycznie ze stosunku pracy bedzie wyplacone 0zł..
    Dobra, czekam na inne wypowiedzi, bo zaraz znowu mi sie zdanie zmieni :)
    --
    Adam

  • 23. Data: 2011-03-30 13:46:57
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    > ^^^^
    >
    > Jakos to przeoczylem przy swojej odpowiedzi.
    > Teraz sam jestem ciekawy, jak sprawa wyglada :)

    O, niektórzy jednak doczytują.
    Rodzynek. ;-)

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 24. Data: 2011-03-31 08:08:59
    Od: gonia <g...@w...pl>

    W dniu 30-03-2011 15:09, Maddy pisze:

    > Pytanie (sprawdzę w wolnej chwili ale może ktoś wie od ręki) - czy
    > jeżeli do 40 dnia choroby zarejestruję się nasz przedsiębiorca do
    > pełnych społecznych, w tym chorobowego (do chorobowego można się
    > skutecznie zgłosić maks 7 dni w tył)) i od razu zaniesie do ZUS
    > zwolnienie wystawione na działalność (ma ciągłość w chorobowym - z
    > etatu) to czy
    > - dostanie zasiłek chorobowy z ZUS za DG?

    dostanie,ale ZUS naliczy jak z działalności a nie z ustalonej wcześniej
    podstawy, mimo, że przepisy zdają się przeczyć takiej praktyce

    g.