  • 1. Data: 2008-02-13 14:14:49
    Temat: Umowa ramowa dla umów o dzieło
    Od: "PiotrB." <p...@n...pl>

    Witam,

    W 2007 roku zawarłem z wykonawcą umowę ramową
    dla umów o dzieło. Zgodnie z umową wykonawca wystawiał rachunki
    ja płaciłem i wrzucałem w koszty. W umowie nie jest określona
    data zakończenia współpracy.

    Czy waszym zdaniem od nowego roku powinienem zawrzeć nową umowę
    czy możemy współpracować w ramach starej i US nic do tego?
    Sądzę, że umowa nadal obowiązuje, więc nie ma potrzeby
    zawierać nowej, ale chciałbym się upewnić, że dobrze rozumuję.

    Piotr

  • 2. Data: 2008-02-13 15:49:26
    Temat: Re: Umowa ramowa dla umów o dzieło
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "PiotrB." <p...@n...pl> napisał w wiadomości
    ..
> [...]
    > Sądzę, że umowa nadal obowiązuje, więc nie ma potrzeby
    > zawierać nowej, ale chciałbym się upewnić, że dobrze rozumuję.

    Umowa o dzieło może być nawet w formie ustnej. Nie musi być na piśmie.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --