  • Data: 2018-02-05 16:16:00
    Temat: Re: Urzad skarbowy sciga mnie 12 lat
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:p595qj$tuh$1$P...@n...chmurka.ne
    t...
    W dniu 2018-02-03 o 15:53, witek pisze:

    >Już po napisaniu tamtej wypowiedzi rozmawiałem z gościem, który
    >powiedział mi o swoim znajomym, który kupił stary dom, wyremontował
    >doprowadzając do stanu perfekcyjnego a po 5 latach US zakwestionował
    >cenę zakupu.
    >Co innego dbaj, a co innego zabezpieczaj się od chamstwa.

    Tylko wiesz - trudno powiedziec czy to celowe chamstwo czy "teraz
    sprawdzamy rok 2013, bo nam sie zaraz przedawni, a jak skonczymy, to
    bedziemy sprawdzac 2014", czemu trudno odmowic logiki.

    I w zaleznosci od tego ile to sprawdzanie zajmie, to 5-letnie
    opoznienie moze byc uzasadnione lub nie.

    A ze przy okazji odsetki rosna ... widac trzeba fotki domu z chwili
    nabycia 10 lat trzymac :-)
    Albo faktury na zakup materialow do remontu.

    J.