  • Data: 2002-11-26 13:54:11
    Temat: Re: Usługi internetowe
    Od: " Sark" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> napisał(a):

    > IMHO w tej kwestii nie wyjaśni ;)
    > Podstawą jest jednak (IMO) umowa.

    W efekcie końcowym na pewno ale mi chodziło o wskazanie mozliwości w tym
    zakresie np. umowa mogła zostac podpisana rok temu i cos było niemozliwe a
    teraz jest i ta ostania mozna aneksować.

    >Co do FAQ... pozwól że przetłumaczę z urzędowego na nasze:

    Od FAQ'a nalezy jednak oczekiwac czegos innego a nie że do FAQ'a trzeba
    bedzie potrzebny inny FAQ więc wysuwam wniosek końcowy do TEPS'owego FAQ'a:
    FAQ FAQ :)

    Hmm, razem z Tristanem zacytowałiśmy ten sam fragment FAQ ale rozumienie jego
    znaczenia dla każdego z nas jest całkieminne; dla niego jest
    to dowód na NIE a dla mnie na TAK (zobaczyłem swiatełko w tunelu:).
    IMO powyższe sformułowanie sugeruje wyraźnie lamerowi ze za dodatkowa opłatą
    jest mozliwe spełnienie jego oczekiwań zawartych w pytaniu.

    Pozdr.
    Sark