  • Data: 2002-11-27 21:52:15
    Temat: Re: Usługi internetowe
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 26 Nov 2002, Yonnie wrote:
    [...ktoś...]
    >+ > Chciałbym rozszerzyć zakres usług mojej firmy (usługi informatyczne) o
    >+ > dołączanie klientów do Internetu (poprzez moje SDI).
    >+ > Jaki rodzaj usług deklarować?
    >+ > Czy utrzymam dotychczasowy ryczałt od przychodu?
    >+
    >+ Na to to trzeba mieć jeszcze koncesję (świadczenie usług
    >+ telekomunikacyjnych).

    Protestuję wobec straszenia potencjalnych chętnych ;)

    Jako rzekłem obstaję za tym że zezwolenie wystarczy :) !
    (prawdą jest, że domagają się podobno żeby w "zakresie
    DG" we wpisie rejestracyjnym było czarno na białym
    że DG zajmuje się świadczeniem lub udostępnianiem
    usług internetowych).

    Pozdrowienia, Gotfryd