  • 1. Data: 2002-11-22 09:13:10
    Temat: Usługi internetowe
    Od: "Ryszard" <r...@p...onet.pl>

    Chciałbym rozszerzyć zakres usług mojej firmy (usługi informatyczne) o
    dołączanie klientów do Internetu (poprzez moje SDI).
    Jaki rodzaj usług deklarować?
    Czy utrzymam dotychczasowy ryczałt od przychodu?

    Pozdrówka.
    Ryszard K.

  • 2. Data: 2002-11-22 17:30:55
    Temat: Re: Usługi internetowe
    Od: "oltom" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ryszard" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dołączanie klientów do Internetu (poprzez moje SDI).
    > Jaki rodzaj usług deklarować?
    > Czy utrzymam dotychczasowy ryczałt od przychodu?

    A może najpierw sprawdź, czy twoja umowa z TPSA na to pozwala ...
    Tomek

  • 3. Data: 2002-11-22 20:02:10
    Od: "Ryszard" <r...@p...onet.pl>

    > A może najpierw sprawdź, czy twoja umowa z TPSA na to pozwala ...
    Hm...
    Załóżmy, że pozwala.
    Ryszard K.

  • 4. Data: 2002-11-22 22:02:54
    Od: "Iwona Jakubowska" <i...@...v.pl.nospam>

    > Hm...
    > Załóżmy, że pozwala.

    No raczej w to watpie...ale jesli chodzi o uslugi inforamyczne to ryczalt
    nie wchodzi w gre.

    --
    Pozdrawiam,
    Iwona

  • 5. Data: 2002-11-22 23:28:26
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 22 Nov 2002 10:13:10 +0100), "Ryszard"
    <r...@p...onet.pl> był(a) napisał(a):

    >Chciałbym rozszerzyć zakres usług mojej firmy (usługi informatyczne) o
    >dołączanie klientów do Internetu (poprzez moje SDI).
    >Jaki rodzaj usług deklarować?

    Przestępcze. SDI nie umożliwia sprzedaży dostępu (ani nawet darmowego
    udostępniania).

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny Tristan ZU(tm) hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert

  • 6. Data: 2002-11-23 10:34:21
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 22 Nov 2002, oltom wrote:

> [...]
    [...]
    >+ A może najpierw sprawdź, czy twoja umowa z TPSA na to pozwala ...

    Wrrr.... :)
    Pozwala, pozwala. SDI to nie Neostrada !

    Pozdrowienia, Gotfryd (SDI)

  • 7. Data: 2002-11-23 17:05:12
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sat, 23 Nov 2002, Tristan Alder wrote:

> [...]
    >+ >Jaki rodzaj usług deklarować?
    >+
    >+ Przestępcze. SDI nie umożliwia sprzedaży dostępu (ani nawet darmowego

    I ty Tristanie ???

    Wybacz waść, ale coś czwartej osobie w trzecim wątku zadaję
    pytanie skąd taka informacja :>, to się lekko zgryźliwy
    mogę zrobić ;]

    Ja wiem, że awantura z okazji wprowadzenia po zakończeniu
    promocji do regulaminu Neostrady (właśnie:

    N E O S T R A D Y

    i AFAIK tylko Neo) zakazu "udostępniania dalej" była głośna
    i w związku z tym kilka procent społeczeństwa wie że gdzieś
    dzwonią, ale jakby ci to rzec...

    No i jak z wątków nt. OEM wiesz :] jestem zwolennikiem
    zauważania rozdziału postępowania karnego od cywilnego ;)
    (jak ktoś to powiedział: w Polsce "za długi się nie idzie
    siedzieć" - a nie dotyczy to AFAIK tylko długów !).

    Pozdrowienia, Gotfryd (SDI)

  • 8. Data: 2002-11-23 17:45:15
    Od: w...@p...onet.pl

    > I ty Tristanie ???
    >
    > Wybacz waść, ale coś czwartej osobie w trzecim wątku zadaję
    > pytanie skąd taka informacja :>, to się lekko zgryźliwy
    > mogę zrobić ;]

    Może coś w tej kwestii wyjaśni stanowisko tepsy prezentowane na ich stronie
    odpowiedzi (FAQ) na zadawane pytania"

    --------------------------------------
    17. Czy opłata instalacyjna obejmuje zainstalowanie SDI na pojedynczym
    komputerze, czy też w ramach opłaty konfiguruje się wszystkie komputery, jeżeli
    są one w sieci?
    Opłata instalacyjna obejmuje tylko zainstalowanie SDI na pojedynczym
    komputerze.

    30. Czy można rozdzielić łącze SDI na kilku użytkowników?
    Nie, o ile łącze ma być udostępnione poza lokal użytkownika. W przypadku
    tworzenia sieci w lokalu użytkownika TP nie ponosi odpowiedzialności za
    poprawne funkcjonowanie takiej sieci.
    --------------------------------------

    Pozostaje pytanie co rozumiec przez "lokal uzytkownika" - dokładnie jeden pokój
    w którym jest zainstalowany terminal SDI czy też np. całe mieszkanie lub też
    budynek biurowy z pomieszczeniami wynajmowanymi innym użytkownikom (IMO to
    własnie tak nalezy rozumieć:).

    Pozdr.
    Sark

  • 9. Data: 2002-11-23 19:30:53
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Może coś w tej kwestii wyjaśni stanowisko tepsy prezentowane na ich
    stronie
    > odpowiedzi (FAQ) na zadawane pytania"

    Zajrzyj do umowy i regulaminu.
    Trudno będzie się później
    podeprzeć "fakiem" :-)

  • 10. Data: 2002-11-23 20:34:14
    Od: w...@p...onet.pl

    > Zajrzyj do umowy i regulaminu.
    > Trudno będzie się później
    > podeprzeć "fakiem" :-)

    :)) to nie mój problem ale jeżeli SDI-owcy nie maja takiego zastrzeżenia
    wpisanego w umowie to czy to oznacza że nie jest zabronione ? na pewno w takiej
    sytacji wesprzeć "fakiem" się można :)

    Pozdr.
    Sark