  • 1. Data: 2004-07-27 05:33:21
    Temat: VAT
    Od: "max" <m...@w...pl>

    Witam.
    Mam takie pytanie. Czy aby sprzedawać towary lub usługi firmie będącej
    płatnikiem VAT, samemu trzeba być płatnikiem VAT?

    Pozdrawiam,
    Piotrek.

  • 2. Data: 2004-07-27 06:46:26
    Temat: Re: VAT
    Od: "Julek" <j...@g...pl>

    Użytkownik "max" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Mam takie pytanie. Czy aby sprzedawać towary lub usługi firmie będącej
    > płatnikiem VAT, samemu trzeba być płatnikiem VAT?

    Nie trzeba.

    Pozdrawiam, Juliusz Romanowski

  • 3. Data: 2004-07-27 07:36:26
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    max pisze:

> [...]
    > Mam takie pytanie. Czy aby sprzedawać towary lub usługi firmie będącej
    > płatnikiem VAT, samemu trzeba być płatnikiem VAT?

    Nie trzeba, problem w tym, by ta "firma" chciala kupic...

    Boguslaw

  • 4. Data: 2004-07-27 09:28:29
    Od: "max" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości

    > Nie trzeba, problem w tym, by ta "firma" chciala kupic...
    >
    > Boguslaw

    To zależy co się sprzedaje. Rozumiem też, że VATowcy wolą współpracować z
    VATowcami.
    A w jakim czasie od rezygnacji ze zwolnienia z VAT, firma staje się
    płatnikiem VAT? Od początku następnego miesiąca?

    Piotrek.

  • 5. Data: 2004-07-27 09:28:30
    Od: "/slawek:c.n." <w...@W...pl>

    Dnia 27-07-2004 11:28, Użytkownik max napisał:

    > To zależy co się sprzedaje. Rozumiem też, że VATowcy wolą współpracować z
    > VATowcami.

    Za wyjątkiem kombinatorów nie płacących swoim dostawcom firmom jest ganc
    pomada czy kupują od vatowca czy nievatowca o ile cena jest taka sama.

  • 6. Data: 2004-07-27 09:38:34
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    /slawek:c.n. pisze:

    > Za wyjątkiem kombinatorów nie płacących swoim dostawcom firmom jest ganc
    > pomada czy kupują od vatowca czy nievatowca o ile cena jest taka sama.

    Myli sie pan...

    firma nie placaca VAT to wlasnie "podejrzane przedsiewziecie".

    Owszem, jakies sprzatanie, jakies uslugi..
    ale jeslito ma byc handel, to ja dziekuje.

    Od firmy HANDLOWEJ ktora nie ma 40 000 obrotu,
    wole sie trzymac z daleka..
    Wystawia mi moze jeszcze jakis lewy rachunek
    na kradziony towar i bede mial klopoty..
    nie .. dziekuej..

    Boguslaw

  • 7. Data: 2004-07-27 09:49:10
    Od: "/slawek:c.n." <w...@W...pl>

    Dnia 27-07-2004 11:38, Użytkownik Boguslaw Szostak napisał:

    > Wystawia mi moze jeszcze jakis lewy rachunek
    > na kradziony towar i bede mial klopoty..
    > nie .. dziekuej..

    Mówisz jakby wszyscy VATowcy byli wzorami uczciwości.

  • 8. Data: 2004-07-27 10:01:36
    Od: "max" <m...@w...pl>

    Użytkownik "/slawek:c.n." <w...@W...pl> napisał w wiadomości

    > Mówisz jakby wszyscy VATowcy byli wzorami uczciwości.

    No tak Panowie. Poczułem się jak bandyta.

  • 9. Data: 2004-07-27 10:05:05
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    /slawek:c.n. said the following on 2004-07-27 11:49:

    > Mówisz jakby wszyscy VATowcy byli wzorami uczciwości.
    Elementarne braki w logice. :-)
    KJ

    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl

  • 10. Data: 2004-07-27 10:10:04
    Od: "/slawek:c.n." <w...@W...pl>

    Dnia 27-07-2004 12:05, Użytkownik Kamil Jońca napisał:

    > Elementarne braki w logice. :-)

    Nie sądzę, ale ewentualny dowód zostawiam Tobie (jednakże proponuję nie
    na tej grupie).