eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiVAT a art. 18 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych - ratunku! › Re: VAT a art. 18 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych - ratunku!
    From: "gosc" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: VAT a art. 18 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych - ratunku!
    Date: Sun, 21 Nov 2004 21:33:54 +0100

    >bylbym
    > do konca taki pewien
    >
    > Usłyszałem mniej-więcej to samo w zw. z art.13. Czyżby w przyszłości
    > zapowiadała się akcja abolicji ze strony "wyrozumiałych" US?

    i badz tu czlowieku madry...

    >swietego
    > spokoju (to jest takie na sile wciskanie ludziom prowadzenia
    >
    > "Poszerzanie bazy podatkowej" nie wprost. Ktoś znajomy też się
    > przymierza i woli "dla świętego spokoju", chociaż nie musiałby.
    > Przed 1989r, zdarzało się memu ojcu wpisywać w ewidencję nieistniejące
    > przychody dla świętego spokoju, bo US nie uwierzy, że w tym czasie nie
    > miał i będzie męczył kontrolami do upadłego.

    no comments

    > Chyba tak (UE). A tam gdzie prostsze to zwykle stawki wyższe albo
    > poszerzona baza podatkowa. Zależnie od kraju: np. dochody kapitałowe
    > wliczane do podstawy PIT, progresywna stawka dla przedsiębiorców.
    > W Holandii była/jest ulga za przejazdy do pracy rowerem. Tylko, że
    > w Holandii zarządzono, że ichnie US i ZUS urzędują w jednym budynku.
    > I mają przepisy już zinterpretowane.

    rzeczywiscie jak zerknac na liczbe podatkow i obciazen zblizonych, to
    placimy rocznie tak wiele roznych typow podatkow, ze trudno wymienic

    chyba na tym zabawa polega, by rozmydlic maksymalnie jak sie da, bo gdyby
    ktos powiedzial, ze placimy srednio 80 % pensji jako podatki, podnioslby sie
    raban, a tak tego nie widac