  • Data: 2002-01-12 15:53:15
    Temat: Re: VAT a ...kasy fiskalnej nie ma ?
    Od: "artur" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Andrzej Moryson" <m...@i...pl> napisal w wiadomosci
    news:002701c19af1$cc726750$fe78a8c0@biuro...
    > Witam

    > Nie wprowadzaj pytajacego w blad , warunkiem instalacji kasy fiskalnej
    jest
    > wysokosc obrotów osiagnietych z osobami fizycznymi. Nie ma zadnego
    znaczenia
    > fakt , ze wystawiasz kazdej osobie fakture.

    ....i sie zgubilem ......
    wiec jak w koncu mam te posty rozumiec?
    zalezy mi na prostej odpowiedzi wiec uproszcze pytanie....
    sytuacja jest tak
    prowadze kiosk typu "ruch"
    i sprzedam towaru za kwote przekraczajaca limit wejscia na vat - wiec
    wchodze na vat .
    ale mam w sumie jeszcze 2 miesiace na obowiazek mania kasy fis. Wiec do tej
    pory wpisuje wszystko w ksiazki bo nie mam kasy , tak?
    dzieki za lopatologiczne objasnienie