    From: "Neko" <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: VAT - czy dobrze rozumuje ???
    Date: Sun, 16 Nov 2003 10:59:17 +0100

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał

    > Ustaliwszy że jak tak będziesz liczył to dostaniesz ew.
    > pochwałę od US ;), a jak odwrotnie - to 30% "kary" plus
    > odsetki od całości i ew. postępowanie "o zaniżenie podatku",
    > to poza tym jesteśmy zgodni :)
    > Cóż, człowiek jest omylny...

    Rozumiem ze dobrze licze. To przeciez proste rownanie matematyczne :)

    > Nie masz racji z "nic poza tym".
    > Sprawa się komplikuje, jeśli wydarzą ci się:
    > - sprzedaż zwolniona z VAT

    Co to znaczy? Chyba mi sie tak szybko nie zdarzy bo handluje
    chemia gospodarcza i prasa i zabawkami i... takie tam ;)

    > - sprzedaż niepodlegająca pod VAT

    ???????????

    > - brak sprzedaży w danym miesiącu.

    Odpada.

    > Po coś w VAT-7 jest ileś-tam rubryk :)

    Nie wiem. Jeszcze nie widzialem :)

    > Możliwe są komplikacje nie dające się ująć w VAT-7 :)

    Ciekawe jakie? :)

    > Ależ - "to zależy".
    > Jak ci się trafi sprzedaż zwolniona (i cytować z listy powyżej)
    > to zaczynają ci ułamki wychodzić: część VATu się odlicza, część
    > się *nie* odlicza - za to idzie w koszty.

    Mam nadzieje ze mi sie nie trafi. Gotfrydzie, a kiedy tak sie moze zdarzyc?
    Jaka przykladowa sprzedaz moze byc zwolniona z VAT-u?

    Neko