  • Data: 2003-04-10 08:31:28
    Temat: Re: VAT - eksport - rozliczenie...
    Od: "vladi" <x...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 60 dni od złożenia deklaracji, a nie dostarczenia zwrotki
    > (zwrotkę musisz mieć, żeby wykazać ten obrót w VAT-7)
    > w trybie normalnym
    > Jak złożysz dodatkowo wniosek, to możesz się ubiegać o 25-dniowy
    > termin

    1. ja mialem przypadek ze zwrotka wrocila do mnie po kilku miesiacach, bo UC
    dal dupy, a US wykorzystal to na swoja korzysc

    2. 25 dni to tylko teoria, przy wiekszych kwotach (jak dla mnie) US pojawia
    sie i znika u mnie w firmie z predkoscia swiatla :)), doszukujac sie podstaw
    do wstrzymania zwrotu VAT-u :)

    vladi

    ps. ale tak czy siak, nawet 25 dni od zlozenia deklaracji VAT-7 to duzo (jak
    dla mnie). tym bardziej ze bez odsetek zwracaja a ja musze posilkowac sie
    kredytami na zakup towarow.