  • Data: 2005-09-05 20:20:57
    Temat: Re: VAT od FV za hotel ?
    Od: "xxx" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nikt nie odpowiedzial a szkoda, bo:
    1.
    Na samym poczatku VATu bylo tak, ze mozna bylo odliczac VAT od hoteli, takze
    faktury za np. kanajpe hotelowa, itd. (do wysokosci rachunku, a nie diet -
    bo te dotyczyly tylko pracownikow, a nie wlascicieli)
    2.
    Potem wprowadzono zakaz odliczania VAT od "hoteli", wszystko w koszty
    3.
    A potem zdaje wprowadzono "wlasciel" takze wg diet dla pracownika

    A jak to jest teraz?

    Pozdrawiam - xxx