  • 1. Data: 2002-06-06 11:58:30
    Temat: VAT od freeware, czy juz cos wiadomo ?
    Od: "Piotr K." <p...@p...pl>

    j.w.
    i czy stosując darmowy program w DG trzeba mieć jakiś papier ?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2002-06-06 21:41:25
    Temat: Re: VAT od freeware, czy juz cos wiadomo ?
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Ja nic o tym nie wiem. To były jakieś chore pomysły naszej władzy ale chyba
    nic z tego.
    Jak darmowy to nic nie trzeba. No ba jaki papier? Zaświadczenie że jest
    darmowy?
    WS

    Użytkownik Piotr K. <p...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...inet.com.pl...

  • 3. Data: 2002-06-07 06:42:01
    Od: "Piotr K." <p...@p...pl>

    > Jak darmowy to nic nie trzeba. No ba jaki papier? Zaświadczenie że jest
    > darmowy?

    a skarbówka się nie czepi, że darowizna ;-)

    > WS

    Dzięki za odpowiedź

    Piotr

  • 4. Data: 2002-06-07 07:34:12
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl>

    ale trzeba go doliczyc do przychodow
    ten co co dal chyba musi zaplacic vat od darowizny

    jacek

  • 5. Data: 2002-06-07 08:51:02
    Od: "Piotr K." <p...@p...pl>

    > ale trzeba go doliczyc do przychodow
    > ten co co dal chyba musi zaplacic vat od darowizny
    >
    > jacek

    a orientujesz sie ile ?
    .. jakies jaja sobie robisz z prostego czlowieka :-)

    Piotr

  • 6. Data: 2002-06-07 10:13:15
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl>

    > .. jakies jaja sobie robisz z prostego czlowieka :-)
    >
    > Piotr

    nie robie sobie jaj, mnie tez sie to nie podoba , ale taki scenariusz jest
    bardzo mozliwy przy kontroli skarbowej, lepiej nie dawac pretekstu,
    zreszta na ten temat byla juz dyskusja np 28-05-2002

    jacek

  • 7. Data: 2002-06-07 10:23:58
    Od: "Piotr K." <p...@p...pl>

    > zreszta na ten temat byla juz dyskusja np 28-05-2002

    wiem,
    pytalem tylko po cichu, czy im przeszlo ?

    Piotr
    PS. sami powazni ludzie, troche luzu, idzie weekend :-)

  • 8. Data: 2002-06-07 22:59:55
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Problem sprowadza się do tego jaka jest wartośc tego konkretnego software?
    Bo podatek od darowizny oblicza się z wartości przedmiotu darowanego.
    Stosując analogiczne ceny na rynku można jakąś cenę dopasowywac ale z kolei
    rynek programów freeware jest tak duzy że trzeba tez go brać pod uwagę. Jak
    określić wartość tego programu jeżeli jego odpowiednik gdzieś kosztuje 200
    zł a gdzie indziej jest za darmo? I nie jest to pojedynczy przypadek.
    Mozna więc smiało powiedzieć że wartość tego konkretnego programu wynosi
    zero złotych. I dlatego nie jest sprzedawany. A podatek z zera = zero.

    pozdrawiam

  • 9. Data: 2002-06-08 07:27:28
    Temat: KF: VAT od freeware, czy juz cos wiadomo ?
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sat, 8 Jun 2002, Wojciech Suszycki (Brick B.) wrote:
    [...8 linijek i podpis...]
    [...11 linijek cytatu z oryginałem i odpowiedzią...]

    Zapodaję prośbę o odpowiadanie 'pod' !
    To jest KwestiaFormalna oczywiście :)

    Pozdrowienia, Gotfryd