  • Data: 2004-07-20 19:48:38
    Temat: Re: VAT od sprzedanej licencji na software
    Od: "DiP" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oczywiście wiesz o tym, że przy płatnościach
    > kartą wnet będziesz musiał przywitać się z kasą fiskalną?

    taką mechaniczną ?
    :-)
    no i co, będę paragony wysyłał w kopertach ?
    Serio, teraz to mnie zbiłeś z tropu.
    Nie wystarczy że wystawię fakturę VAT ?

    > Pytanie z ciekawości - eCard czy coś zachodniego?

    myślę o Polcardzie lub Citi. E-card odstraszył mnie obowiązkowym abonamentem,
    niezależnym od poziomu sprzedaży

    > Mówiąc zupełnie szczerze to nie wydaje mi się
    > aby polskie realia sprzyjały tego typu biznesom

    a polskie sklepy internetowe ?
    Jest ich przecież już dość, a różnią sie odemnie jedynie tym
    że sprzedają setki towarów (ja jeden), oraz tym że ich "towary"
    można dotknąć. Mojego nie można dotknąć, zważyć, zmierzyć,.. ale można
    kupić :-)

    > ale to moja zupełnie prywatna opinia i być może
    > kiedyś zmienię zdanie na ten temat.
    > Rozglądałeś się za jakimś pośrednikiem?
    > Miejsc sprzedających shareware (jeśli o to tu chodzi)
    > jest sporo i pewnie da się znaleźć cos atrakcyjnego.

    rozważałem i pośredników, ale _wydaje mi_ się że opracowanie
    płatności poprzez centrum autoryzacyjne nie jest aż takie
    skomplikowane. W ostateczności zawsze mogę zrezygnować i
    zdać się na pośrednika, tylko że wówczas nie mam tej pewności
    że jak coś gdzieś się posypie, to sam sobie winien będę.
    A tak na marginesie, to znasz może jakiś zaufany, nie odstraszający
    (kilentów z za'oceanu) serwis pośredniczący w płatnościach
    internetowych. (Oczywiście dostępny globalnie, a nie dla Polaków
    wyłącznie)

    Pozdrawiam
    Dip