  • 1. Data: 2004-06-05 14:50:53
    Temat: VAT z paliwa
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    VAT od "ciężarówek" (cięż. niespełniających wzoru ministerstwa) jest kosztem
    przy czy nie można go wpisać w koszty?

  • 2. Data: 2004-06-06 08:45:31
    Temat: Re: VAT z paliwa
    Od: "Wiola" <w...@b...com.pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    VAT od "ciężarówek" (cięż. niespełniających wzoru ministerstwa) jest kosztem
    przy czy nie można go wpisać w koszty?
    -----------------------------------
    Jest kosztem uzyskania przychodu , ale trzeba prowadzić jego ewidencje bo
    wymaga wykazaniu w deklarcji Vat .
    Wiola

  • 3. Data: 2004-06-06 08:50:35
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Wiola napisał:

> [...]
    > -----------------------------------
    > Jest kosztem uzyskania przychodu , ale trzeba prowadzić jego ewidencje bo

    No niezupełnie kosztem wprost. Podnosi wartośc ŚT do amortyzacji :-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2004-06-06 08:56:36
    Od: "Wiola" <w...@b...com.pl>

    Użytkownik "Maddy"

    > No niezupełnie kosztem wprost. Podnosi wartośc ŚT do amortyzacji :-)
    -----------------------------------
    Masz racje tylko w temacie było ze od paliwa.
    Wiola

  • 5. Data: 2004-06-07 13:26:45
    Od: "MK" <i...@o...pl>

    "Wiola" <w...@b...com.pl> wrote in message

> [...]
    > -----------------------------------
    > Jest kosztem uzyskania przychodu , ale trzeba prowadzić jego ewidencje bo

    Czyli po ludzku: jaką kwotę wpisuję jako KUP: netto, czy brutto, czy też
    księguję jak przed 1 maja, ale VAT'u nie odliczam, lecz zaliczam jako KUP?

    pozdrawiam,
    MK.

    ps.: po przeczytaniu tego mojego, to też chyba nie jest po ludzku :-) ...

  • 6. Data: 2004-06-07 14:28:41
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 6 Jun 2004 10:56:36 +0200, w <c9umd9$m9t$1@nemesis.news.tpi.pl>, "Wiola"
    <w...@b...com.pl> napisał(-a):

    > -----------------------------------
    > Masz racje tylko w temacie było ze od paliwa.

    Ano :). Thx

  • 7. Data: 2004-06-07 16:03:51
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "MK"
> [...]
    też
    > księguję jak przed 1 maja, ale VAT'u nie odliczam, lecz zaliczam jako KUP?
    --------------------------------
    Teraz to ja sie pogubiłam jakas wiedzisz różnice w zapisie w brutto do kup w
    ksiązke a nie odliczeniem i księgowaniem tego Vatu jako kup ?
    Ja napisałam że Vat nie odliczasz i zaliczasz do kup.wpisując do książki
    kwote brutto .Natomiast żebyś mógł sporządzić deklaracje Vat musiesz
    prowdzić jakąs ewidencje tych kwoty nieodliczonego Vatu i jak sądze zrobisz
    to w ewidencji Vat i tylko to sygnalizowałam swoja dodatkową odpowiedzią.
    Mam nadzieje że juz bardziej ludzko.
    Wiola

  • 8. Data: 2004-06-08 10:21:43
    Od: "MK" <i...@o...pl>

> [...]
    zrobisz
    > to w ewidencji Vat i tylko to sygnalizowałam swoja dodatkową odpowiedzią.

    dla mnie OK ;-)