  • 1. Data: 2004-06-05 09:30:08
    Temat: Intrastat
    Od: Lukasz<l...@p...pl>

    Mam piec dni na przygotowanie deklaracji intrastat i nadal mam
    problemy z datami.

    1/ Deklaracja intrastat-przywóz w/b złożona w momencie otrzymania
    towaru. Co w przypadku gdy towar trafil do mnie w maju a data
    wystawienia faktury zagranicznej jest z czerwca? Czy data wystawienia
    faktury ( nawet kilka dni po dokananiu faktycznej dostawy) powinna
    byc brana pod uwage przy wycenie? W jakiej cenie mam przyjac taki
    towar na magazyn? Handluje owocami, wiec zakupiony towear
    sprzedaje niemal natychmiast, nie moge czekac zbyt dlugo na fakture
    na podstawie ktorej wprowadzam towar na magazyn....

    2/ Ponadto kontrahent zagraniczny posluguje sie kilkoma datami na
    fakturze jak np. data załadunku, wysylki towary, data wystawienia

    Prosze o pomoc
    pozdrawiam

    -> http://usenet.pomocprawna.info