  • Data: 2004-08-25 08:23:25
    Temat: Re: Vat należny od dostawy unijnej??
    Od: Paszczak <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Karpow <n...@n...pl> wrote:
    > Tego przypadku nie miałem ale jest on bardzo ciekawy gdyż musi być dowód,że
    > towar został dostarczony na miejsce a logika by wskazywała, że powinien
    > wystarczyć dowód odbioru.
    > Ciekawe zresztą jest,że np, niemieckie firmy od nas nie wymagają żadnych
    > podpisów przy zakupie towarów u nich.

    No bo w żadnym kraju UE nie ma takich wymogów, jak u nas. Tylko nasi
    ustawodawcy są cały czas jedną nogą w systemie totalitarnym wymagającym
    pieczątki na wszystkim.

    Po cholerę im dowód dostawy, jeśli może odebrać przesyłkę, podpisać -
    zgodnie z prawdą - 'dowód' i jeszcze tego samego dnia wysłać ją z powrotem?

    P.