    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: W sprawie cyfry plus
    Date: Wed, 24 Sep 2008 10:17:52 +0200
    <gb7sbk$iq2$1@news.onet.pl> <gb82b9$6jn$1@news.onet.pl>
    <gb842g$cml$1@news.onet.pl> <gb874v$l6b$1@news.onet.pl>
    <gb87jr$nu3$1@news.onet.pl> <gb883j$pip$1@news.onet.pl>
    <gb88sr$rv9$1@news.onet.pl> <gba95f$67c$1@news.onet.pl>
    <gbaalk$bhh$1@news.onet.pl> <gbadci$ker$1@news.onet.pl>
    <gbadue$mo9$1@news.onet.pl> <gbalek$gko$1@news.onet.pl>
    <gbanaq$nfk$1@news.onet.pl> <gbcqpr$v4t$1@news.onet.pl>
    <gbcrh0$2mk$1@news.onet.pl> <gbcsn3$679$1@news.onet.pl>
    <gbcsr4$6t5$1@news.onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 24 wrzesień 2008 10:13
    (autor Cavallino
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gbcsr4$6t5$1@news.onet.pl>):

    > I dla takich klientów prawie 40 mln Polaków ma cierpieć oglądając
    > telewizję badziewnej jakości, albo dopłacając do satki?
    > No sorry.....
    > Ani myślę kierować się interesami marginesu społecznego.

    A) jakiej badziewnej jakości? Ja mam normalną jakość... On ma badziewną na
    wsi, bo jest daleko... Ale ma, cyfry nie będzie miał.

    B) Nikt nie zabrania żeby była cyfrowa dla napaleńców... Ale po co jest
    nakaz wyłączenia analogowej, to nie wiem...

    --
    Tristan