    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: WDT czy swiadczenie uslug poza terytorium
    Date: Sat, 21 Jul 2007 17:13:28 +0200

    On Sat, 21 Jul 2007, TomiLee wrote:

    > Faktura jest wystawiana w NOK.
    > Podatek jest rozliczany w Norwegii.
    > 1.Tylko teraz mam to potraktowac jako WDT

    A tak z ciekawości - jaki jest status podatkowy Norwegii?
    Może już było, ale zapomniałem :(
    Bo członkowstwo UE *odrzucili*, ale zdaje się są jakimś "krajem
    stowarzyszonym", czy jakoś tak, dlatego pytam czy "import"
    stamtąd zalicza się wprost do WDT? - na podstawie jakiego
    przepisu?
    Bo patrzę sobie po ustawie (VAT) i wszędzie widzę "państwo
    członkowskie", zapis w art.2.2. jest wyraźny, a o regulacjach
    dot. "stowarzyszonych" ani słowa nie znalazłem!

    Możesz wyjaśnić dlaczego Norwegia ma kwalifikować się w WDT?

    pzdr, Gotfryd