  • 1. Data: 2004-07-26 03:57:32
    Temat: Wewnatrzwspolnotowa dostawa uslug???
    Od: "pp" <p...@n...net.pl>

    Witajcie,

    Czy mam wpisac w VAT-7K kwoty z faktur na sprzedaz uslug informatycznych
    odbiorcy w Niemczech?

    NB uslugi fizycznie wykonane w Niemczech (instalacja i konfiguracja
    serwerow) - to akurat nie powinno miec znaczenia.

    VAT-u nie naliczalem (zgodnie z rozporzadzeniem poprawiajacym bubel w
    ustawie).
    Czy w ogole ta transakcja powinna sie znalezc w ewidencji VAT?
    Bo przeciez "Wewnatrzwspolnotowa dostawa towarow" to nie jest, a innej
    rubryki nie ma.

    Z gory dzieki za odpowiedz.
    Pawel.

  • 2. Data: 2004-07-26 07:17:29
    Temat: Re: Wewnatrzwspolnotowa dostawa uslug???
    Od: Tomek Niedbała <t...@g...pl>

    Użytkownik "pp" <p...@n...net.pl> napisał

    > Czy mam wpisac w VAT-7K kwoty z faktur na sprzedaz uslug informatycznych
    > odbiorcy w Niemczech?
    NIE

    > VAT-u nie naliczalem (zgodnie z rozporzadzeniem poprawiajacym bubel w
    > ustawie).
    Prawidłowo

    > Czy w ogole ta transakcja powinna sie znalezc w ewidencji VAT?
    > "Wewnatrzwspolnotowa dostawa towarow" to nie jest, a innej
    > rubryki nie ma.

    Nie mieszaj ewidencji z deklaracją....
    W deklaracji VAT7 rzeczywiście nie ma rubryki, więc nic nie wpisujesz, ale w
    ewidencji wystawionych faktur VAT taka faktura powinna się znaleźć (np.kwota
    brutto w kolumnie "sprzedaż niepodlegająca VAT)

    http://www.mofnet.gov.pl/_files_/podatki/broszury_in
    formacyjne/broszura_min_fin.pdf

    Tomek

  • 3. Data: 2004-07-26 08:07:46
    Od: "pp" <p...@n...net.pl>

    "Tomek Niedbała" <t...@g...pl> wrote in message

    Dzieki za info, ale...

    > NIE

    Bo widzisz, jest w deklaracji punkt 10, pola 34 i 35 "Dostawa towarow, dla
    ktorych podatnikiem jest nabywca"... Tam tez nie?

    Pawel

  • 4. Data: 2004-07-26 08:20:22
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    > "Tomek Niedbała" <t...@g...pl> wrote in message
    >
    > Dzieki za info, ale...

    > Bo widzisz, jest w deklaracji punkt 10, pola 34 i 35 "Dostawa towarow, dla
    > ktorych podatnikiem jest nabywca"... Tam tez nie?

    Dostawa towarów to coś innego niż świadczenie usług.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie