  • 1. Data: 2002-05-23 13:57:01
    Temat: Wezwałem karetkę i ...
    Od: Witold Grabowski <w...@w...pl>

    Zasłabła pracownica. Trzeba było wezwać pogotowie ratunkowe.
    Wystawili rachunek na firmę. Co z nim zrobić?
    Koszt?- jaki? (pełna księgowość)
    Może kasa chorych zwraca z ubezpieczenia pracownika?
    Jakie formalności i jak to ująć?
    Witold Grabowski

  • 2. Data: 2002-05-23 14:40:19
    Temat: Re: Wezwałem karetkę i ...
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Witold Grabowski" <w...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > Wystawili rachunek na firmę. Co z nim zrobić?
    > Koszt?- jaki? (pełna księgowość)
    > Może kasa chorych zwraca z ubezpieczenia pracownika?

    Mysle, ze odpowiedz jest

    Zwrocic rachunek bez placenia i powolac sie na ministra zdrowia,
    ktory chwalil sie, ze karetki jezdza nieodplatnie.

    Boguslaw

  • 3. Data: 2002-05-23 18:46:26
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik Boguslaw Szostak <b...@u...agh.edu.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aciutj$kjp$...@g...uci.agh.edu.pl...

> [...]
    >
    > Zwrocic rachunek bez placenia i powolac sie na ministra zdrowia,
    > ktory chwalil sie, ze karetki jezdza nieodplatnie.

    Przecież jak była ubezpieczona to do cholery jest bezpłatna służba zdrowia!
    Tak, wiem g.. prawda.
    Stwierdzili że karetka była wezwana bezpodstawnie?

    WS

  • 4. Data: 2002-05-24 08:40:15
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl> wrote in message

> [...]
    zdrowia!
    > Tak, wiem g.. prawda.
    > Stwierdzili że karetka była wezwana bezpodstawnie?

    I CO Z TEGO.

    Minister chwalil sie w telewizji, zd ZAKAZAL pobierania oplat
    od bezpodstawnych wezwan.

    Boguslaw

  • 5. Data: 2002-05-24 09:34:10
    Od: Witold Grabowski <w...@w...pl>

    Dnia 23-05-2002 20:46, Użytkownik Wojciech Suszycki (Brick B.) napisał:
> [...]
    > Tak, wiem g.. prawda.
    > Stwierdzili że karetka była wezwana bezpodstawnie?
    Państwowe pogotowie długo nie przyjeżdzało i skorzystano
    z firmy prywatnej. Chorą odwieziono do szpitala.
    Szef specjalnie poprosił o rachunek na firmę.
    Doszedłem do wniosku, że potraktuję rachunek jak inne
    dotyczące usług transportowych (taxi). Jeżeli ktoś, kiedyś
    to zakwestionuje to trudno. Dochodzić zwrotu nie będziemy.
    Witold Grabowski

  • 6. Data: 2002-05-24 09:49:32
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Witold Grabowski" [...]
> [...]
    > dotyczące usług transportowych (taxi). Jeżeli ktoś, kiedyś
    > to zakwestionuje to trudno. Dochodzić zwrotu nie będziemy.

    No a ja slyszalem, ze wredni kapitalisci to mysla tylko o tym,
    jak czlowieka z pracy wyrzucic.....

    A tu widze, ze w Polsce bywa normalnie.

    Bozdrowienia

    Boguslaw