    From: Witold Grabowski <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Wezwałem karetkę i ...
    Date: Fri, 24 May 2002 11:34:10 +0200

    Dnia 23-05-2002 20:46, Użytkownik Wojciech Suszycki (Brick B.) napisał:
    > Użytkownik Boguslaw Szostak <b...@u...agh.edu.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:aciutj$kjp$...@g...uci.agh.edu.pl...

    > Przecież jak była ubezpieczona to do cholery jest bezpłatna służba zdrowia!
    > Tak, wiem g.. prawda.
    > Stwierdzili że karetka była wezwana bezpodstawnie?
    > WS
    Państwowe pogotowie długo nie przyjeżdzało i skorzystano
    z firmy prywatnej. Chorą odwieziono do szpitala.
    Szef specjalnie poprosił o rachunek na firmę.
    Doszedłem do wniosku, że potraktuję rachunek jak inne
    dotyczące usług transportowych (taxi). Jeżeli ktoś, kiedyś
    to zakwestionuje to trudno. Dochodzić zwrotu nie będziemy.
    Witold Grabowski