    From: rork <DZIERZY_WYWAL@TO_TLEN.PL>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Wezwanie do zmiany wartości samochodu
    Date: Wed, 23 Jan 2008 12:07:35 +0100

    witek pisze:

    > Zaraz.
    > jak to dostałeś wezwanie do skorygowania faktury? Przecież to nie ty ją
    > wystawiałeś. Nie rozumiem.

    zgadza się, fakturę wystawił komis więc jej skorygowanie może być
    możliwe tylko wtedy gdy zarówno komis jak i ja się w tym temacie dogadamy.
    moje pytanie brzmi czy powinnismy się dogadać i skorygować tą fakturę
    (czy po takiej korekcie UKS się nie przyczepi o wcześniejsze zeznania -
    to by była juz paranoja ale wolałbym się upoewnić )?
    inny scenariusz to taki że komis nie będzie chciał skorygować tej
    faktury. jakie wówczas pozostają mi możliwosci? czy mam odpisać że tej
    faktury nie skoryguję czy po prostu bez odzewu czekać aż kiedys się do
    mnie zgłosi biegły w celu okreslenia wartości pojazdu?
    a jesli juz ten biegły się zgłosi to kto zostanie obciążony kosztem
    wezwania biegłego i tym brakującym podatkiem? czy mogą dowalić jeszcze
    jakąś dodatkową karę?
    sorki że tak wiele pytań ale gubię się w tej sytuacji. jutro dostanę
    odpowiedź od komisu jak oni się zachowają i chciałbym być przygotowany
    na każdą sytuację...

    pozdr
    rork