    From: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Witam- podatek dochodowy i DG
    Date: Tue, 5 Feb 2002 23:48:42 +0100

    On Tue, 5 Feb 2002, Mike wrote:

    >+ Dzisiaj w US dowiedziałem się, że mogę prowadzić działalność
    >+ gospodarczą, będąc opodatkowanym (bodajże) na zasadach ogólnych, tj
    >+ podatek dochodowy , ale przy dochodzie nie przekraczającym 2715zł/mc nie
    >+ muszę płacić podatku. Czy to prawda czy może rano nie domyłem uszu?

    Nie domyłeś ;)
    - nie "podatku" a "zaliczki na podatek"
    - nie "/mc" a "w sumie".

    >+ Jeżeli to nieprawda, to czy mógłbym prosić o podanie stawek np. ryczałtu
    >+ lub karty podatkowej dla DG w obrębie informatyki?

    Jest mały problem.
    Otóż nie wszystkie rodzaje działalnosci da się prowadzić
    w ryczłcie (jaki on by nie był: ryczałt przychodowy, karta)
    AFAIK z "informatycznych" tylko "konserwacja" pasuje :(

    >+ Dziękuję bardzo za pomoc w błahej sprawie :-)

    ...chyba ci zepsułem humor :]

    Pozdrowienia, Gotfryd
    PS: weźmij groups.google.com -> zaawansoweane szukanie, zaaplikuj
    grupę i słowa kluczowe. A na www.hoga.pl lub/albo www.infor.pl
    znajdziesz oprócz ustawu o pod.doch.od os.fiz. jeszcze ustawę
    o podatkach ryczałtowych. A do niej załącznik "co wolno a czego
    nie" na ryczałtach.