  • 11. Data: 2005-05-20 09:34:45
    Temat: Re: Wlasciciel nie chce mnie zameldowac - skladac NIP-3?
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    KrzysiekPP napisał(a):
    > Jestes pewien ze uzyła słowa "zameldowania" ? Mogla uzyc "zamieszkania",
    > a to wieeelka roznica.
    tak bo mi wlasnie o ta roznice chodzilo. poza tym
    1) jak mozna udowodnic zamieszkanie w danym miejscu nie bedac tam
    zameldowanym?
    2) mieszkanie poza miejscem zameldowania przez okres powyzej 3 dni
    wymaga zameldowania tymczasowego

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 12. Data: 2005-05-20 09:38:22
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Tadeusz" <t...@n...onet.pl> napisał w wiadomości
    >.....Czy wobec tego rejestrowac sie w US w miescie B, czy nadal zalatwiac
    >wszystkie z sprawy z US A ???

    zdecydowanie składasz PIT tam gdzie zamieszkujesz. meldunek nie ma żadnego
    związku.
    ważne tylko, aby powiadomić obydwa urzędy, oprócz NIP3 jeszcze po wysłaniu
    deklaracji rocznej warto wysłać poleconym informacje do starego urzędu, że
    PIT złożyłeś w miejscu zamieszkania.

    sprawdzone przez kilka lat

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 13. Data: 2005-05-20 09:48:08
    Od: "Tadeusz" <t...@n...onet.pl>

    > 2) mieszkanie poza miejscem zameldowania przez okres powyzej 3 dni wymaga
    > zameldowania tymczasowego

    Chyba ze wlasciciel mieszkania zadna miara nie chce Cie zameldowac ...

  • 14. Data: 2005-05-20 09:55:42
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Tadeusz napisał(a):
    > Chyba ze wlasciciel mieszkania zadna miara nie chce Cie zameldowac ...
    na grupie pl.soc.prawo byl chyba podobny watek - wniosek byl chyba taki
    ze on _musi_ Cie zameldowac

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 15. Data: 2005-05-20 09:57:28
    Od: "Tadeusz" <t...@n...onet.pl>

    > na grupie pl.soc.prawo byl chyba podobny watek - wniosek byl chyba taki ze
    > on _musi_ Cie zameldowac

    No dobrze, ale nie chce sie z nim bardzo klocic, bo wypowie mi umowe i tyle
    zyskam. Czy w razie draki to on bedzie mial klopoty, ze nie chcial, czy ja?

  • 16. Data: 2005-05-20 10:18:39
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > na grupie pl.soc.prawo byl chyba podobny watek - wniosek byl chyba taki
    > ze on _musi_ Cie zameldowac

    To go zmus ;-)

  • 17. Data: 2005-05-20 10:30:47
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Tadeusz napisał(a):
    > No dobrze, ale nie chce sie z nim bardzo klocic, bo wypowie mi umowe i tyle
    > zyskam. Czy w razie draki to on bedzie mial klopoty, ze nie chcial, czy ja?
    Albo tylko on albo obaj
    Jak koleanke okradli w tramwaju, zglosila to na policje. Tam jej sie
    wyrwalo ze mieszkaja w akademiku (i ze nie sa zameldowani). No i
    policjant jej zaczal problemy robic, na szczescie ona raczej wygadana
    jest i go uprosila
    ale czytalem artykul (onet albo wyborcza) ze mieszkajac bez meldunku
    popelnia sie wykroczenie ktore moze kosztowac bodajze 2tys grzywny.
    aczkolwiek wiele osob tak mieszka (wszyscy wynajmujacy bez umowy) i
    jakos zyja;) wiec nie nalezy sie tym chwalic. z drugiej strony ktos tu
    napisal ze praktykuje juz kilka lat skaldanie pitu do skarbowego w
    miejscu zamieszkania nie zameldowania i ze nie ma problemu

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 18. Data: 2005-05-20 21:24:51
    Od: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>

    dokładni jak niżej
    gdy zapytałem Pani w US, to powiedziała, ze "przecież wyraźnie pisze na PIT:
    ADRES ZAMIESZKANIA". Meldunek ich nie interesuje.
    PIT jest deklaracją podatnika, więc zameldowanie nie ma tu nic do rzeczy. Ty
    DEKLARUJESZ wszyko co piszesz w PIT.

  • 19. Data: 2005-05-25 20:55:21
    Od: "Jakub" <k...@o...pl>

    > O ile znam aktualne przepisy do żaden!

    No chyba nie do konca... wyrzucenie z mieszkania zameldowanej w nim osoby
    moze graniczyc z cudem...

    Pozdr.

    Kuba

  • 20. Data: 2005-05-25 20:58:18
    Od: "Jakub" <k...@o...pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisał w wiadomości
    > Albo tylko on albo obaj

    Nie bardzo rozumiem dlaczego Wynajmujacy? Jesli w umowie nie ma zapisane ze
    najemca ma zamiar tam mieszkac na stale (Wynajmujacy moze przeciez zakladac
    ze Najemca najmuje mieszkanie zeby spedzac w nim weekendy, a mieszkac gdzie
    indziej)? W tym momencie jeseli Najemca nie ma zadnego liczacego sie dowodu
    ze Wynajmujacy nie chce go zameldowac to jest to tylko wina Najemcy. A jak
    bedzie sie klocil to Wynajmujacy wypowie umowe bo nie bedzie ryzykowal
    meldunkiem..

    Pozdr.

    Kuba