  • Data: 2014-09-16 09:03:05
    Temat: Re: Właśnie tak bym się zwolnił z kasy fiskalnej
    Od: pueblo <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj Piotrek, 16 wrz 2014 w
    news:5417d9d1$0$2244$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    > Misterny plan sie posypie w momencie jesli którys z klientów zezna,
    > ze zaplacil brzeczaca moneta a anie przekazem pocztowym. ZTCP sa
    > wtedy sankcje za "niemanie" kasy i niespelnienie warunków
    > zwolnienia.

    Wiem, ale jak jest na to szansa, zwłaszcza że przecież wpłata i tak
    będzie zaksięgowana, a podatek odprowadzony. Kontrola będzie szukać
    klienta i pytać, czy na pewno wpłacił on pieniądze za usługę osobiście.
    Pomijając fakt, że może nawet tego nie pamiętać, a chyba zachowanie
    dowodu wpłaty nie jest obowiązkowe

    > Aczkolwiek byl co najmniej jeden pozytywny wyrok w sprawie
    > zwolnienia od podatku od spadków i darowizn w sytuacji, kiedy to
    > darczynca wyplacil pieniadze do lapki i dopiero obdarowany wplacil
    > je na wlasny rachunek bankowy.
    >
    > Moze nalezaloby pójsc tym tropem?

    Nie rozumiem - właśnie taką drogę zaproponowałem. Proponujesz, żeby to
    jakoś usankcjonować w US?