  • Data: 2014-09-16 09:23:06
    Temat: Re: Właśnie tak bym się zwolnił z kasy fiskalnej
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-09-16 09:07, pueblo wrote:
    > Ja proponuje wpłatę, ale jako nadawcę wpisanie danych klienta, a nie
    > usługodawcy - czyli defacto wykonanie przelewu za klienta, któremu się
    > nie chce, nie może, woli postać w innej kolejce... Przecież na poczcie
    > nie trzeba się legitymować przy wpłacie gotówki na jakiekolwiek konto -
    > tylko wypełnić przekaz, nieprawdaż?

    Ale ja nie kwestionuję tego, że da się w taki sposób zrobić (ewentualny)
    wałek.

    Problem zacznie się kiedy będą Cię chcieli ścignąć i jakiś klient zezna,
    że zapłacił w gotówce, a nie przelewem co tak na pierwszy rzut oka
    wyklucza zwolnienie.

    Dlatego zacząłbym od porównania obu przepisów i przede wszystkim
    zauważyłbym, że podatnik skończył się kopać z koniem w dopiero w NSA.

    Piotrek