  • From: "Marsjusz" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Wniosek o wykreślenie z EDG ..
    Date: Mon, 4 Sep 2006 11:54:51 +0200

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0609041035230.784@athlon64...

    > Chyba nie.
    > Prawo do prowadzenia DG jest zapisane jasno, i tylko przepisy karne
    > mogą stanąć na przeszkodzie.
    > Krótko mówiąc IMO & AFAIK sąd *karny* może orzez zakaz prowadzenia
    > DG - za konkretne przewinienie i jak mniemam na określony czas.
    >
    > Tam powinni wiedzieć jak można zostać oskarżycielem posiłkowym, bo
    > jak rozumiem chodzi o to żeby wystąpić do sądu o taki zakaz, tak?
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Pytanie moje wzięło sie z tego, ze Rzecznik Praw Konsumenta w Szczecinie
    podczas rozmowy z dziennikarką lub inną osobą pokrzywdzoną powiedział, ze
    wystąpi z wnioskiem o wypisanie gościa z EDG.
    Znając zycie Pani Longina palcem nie ruszyła, pomyślałem ze sam to zrobie,
    ale widać nie mam szans.

    Pozdr.
    Marsjusz