  • 1. Data: 2003-04-29 07:47:13
    Temat: Wspolne rozlczenie PIT37
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    Dobiegla ;-) mnie plotka, iz wspolne opodatkowanie malzonkow warunkowane
    jest - w przypadku bezrobocia jednego z nich - KONIECZNOSCIA rejestracji w
    Urzedzie Pracy. Prosze o informacje, czy jest to prawda, i -ewentualnie - o
    jakas "podkladke" lub link.
    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2003-04-29 11:28:40
    Temat: Re: Wspolne rozlczenie PIT37
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik PL napisał:
> [...]
    > Urzedzie Pracy. Prosze o informacje, czy jest to prawda, i -ewentualnie - o

    Bzdura.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2003-04-29 15:05:42
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    > Bzdura.
    >
    > Maddy
    =============
    Pierwszy raz, zarzut rozpowszechniania przeze mnie "bzdur", wywoluje ma
    ABSOLUTNA RADOSC :-)!!!
    PL

  • 4. Data: 2003-04-29 15:22:10
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik PL napisał:

    > =============
    > Pierwszy raz, zarzut rozpowszechniania przeze mnie "bzdur", wywoluje ma
    > ABSOLUTNA RADOSC :-)!!!

    Skoro Ty słyszałeś plotke to znaczy że rozpowszechniał ją kto inny.
    To znaczy że jest więcej osób które wpadły w panikę... :-(
    A potem sie okaże że nie w Moskwie a w Leningradzie i nie rozdaja a
    kradna i tylko ktos znowu cos źle powtórzył...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2003-04-29 21:04:03
    Od: "kurdebalans" <k...@h...pl>

> [...]
    > A potem sie okaże że nie w Moskwie a w Leningradzie i nie rozdaja a
    > kradna i tylko ktos znowu cos źle powtórzył...

    On ukradł rower..., czy też ten rower jemu ukradli...
    Nieważne!
    Miał coś wspólnego z kradzieżą roweru.
    [kurdebalans]