  • 1. Data: 2005-04-25 13:28:56
    Temat: Wspolnie z dzieckiem
    Od: "JoAnna" <k...@q...pl>

    A wiec tak:

    Osoba samotnie wychowujaca dziecko jest, m.in:
    ".....której małżonek został pozbawiony praw
    rodzicielskich lub odbywa karę pozbawienia wolności,..."

    A dalej:
    ".... Dla możliwości preferencyjnego rozliczenia się osoby samotnie
    wychowującej dziecko nie ma znaczenia, czy była ona osobą samotnie
    wychowującą dziecko przez cały rok podatkowy czy tylko przez część roku.
    ...."

    Czyli , ze jezeli moj maz przez miesiac byl pozbawiony wolnosci to moge sie
    rozliczyc za caly rok, jako samotna matka? Moim zdaniem to bezposrednio
    wynika z cytowanych wskazowek do rozliczenia rocznego za 2004.

    Myle sie?

    Pozdrawiam

    JoAnna

  • 2. Data: 2005-04-25 17:46:03
    Temat: Re: Wspolnie z dzieckiem
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    JoAnna wrote:
> [...]
    > sie rozliczyc za caly rok, jako samotna matka? Moim zdaniem to
    > bezposrednio wynika z cytowanych wskazowek do rozliczenia rocznego za 2004.

    ale nie wiem, czy tu nie chodzi a cześć roku, typu początek / koniec
    roku, a nie miesiąc w środku np.