    From: r...@o...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Wyciągnięcie z kosztów + darowizna
    Date: Thu, 14 Aug 2008 08:08:15 -0700 (PDT)

    On 14 Sie, 15:27, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > Nie.
    > Wartość ewidencyjna z wartością rynkową nie ma nic wspólnego.
    > Musisz go wycenić.
    > Nie dasz rady sam - szukaj biegłego.

    Jak czytam takie teksty to wymiekam.
    Przeciez moze sprzedac rodzinie i za 1zl bez potrzeby powolywania
    bieglego .....
    Chodzi ***TYLKO*** o to, zeby US nie doszacowal ceny.
    No to co za problem popatrzyc na Allegro jak podobne lapy tanieja
    w czasie i zastosowac podobny upust??
    Przeciez wtedy to US bedzie musial udowodnic ze cena nie byla rynkowa,
    a skoro na Allegro nie bylo podobnych lapow w tym czasie to beda sie
    mogli
    odbic od kant dupy - bo skad wezma taka cene??
    Zreszta, przy 100zl roznicy w te czy wewte to nikt nie bedzie sie
    babral.
    Nie dajmy sie zwariowac.