    From: Rafał K. <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Wydatki z konta firmowego
    Date: Wed, 16 Dec 2009 05:29:53 -0800 (PST)

    > Czyli jeśli z konta osobistego, niezwiązanego z DG regulujesz należności
    > dotyczące DG to automatycznie takie konto staje się kontem związanym z
    > DG (i powinno zostać zgłoszone do US).

    Należności dotyczące DG (zaliczki, składki) reguluję tylko poprzez
    konto firmowe (wyjątkiem były tylko składki ZUS za pierwszy miesiąc
    działalność, które opłaciłem przelewając gotówkę za pomocą poczty, bo
    nie miałem jeszcze wówczas konta firmowego). Poza tym z konta
    firmowego reguluję również "należności osobiste", np. zapłatę za
    telewizor LCD który zakupiłem przez Internet.

    Pozdrawiam.
    http://megalotto.pl - Lotto
    http://tajemniczyswiat.pl - Tajemniczy Świat
    http://www.robimybiznes.pl - Zarabianie w Internecie