  • 11. Data: 2011-03-23 18:52:51
    Temat: Re: Wydruk faktury z PDFa ?
    Od: <s...@a...pl>

    > Oficjalnie to z Blumedii mam faktury elektroniczne. W pełni prawne
    > dokumenty w obrocie w PL.

    Sory, pomyłka, teraz to z BluePay dostaję.

  • 12. Data: 2011-03-23 21:00:01
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 23.03.2011 17:43, tomek pisze:
    > Odpowiadając zbiorczo wszystkim ekspertom - to że sobie drukujecie i
    > składacie "na trzy" faktury np z Bluemedia, a kontrola to łyka, to
    > fajnie - ale związku z tematyką grupy nie ma to za dużego.

    Faktur z Bluemedia się nie drukuje, bo to są faktury elektroniczne,
    podpisane podpisem elektronicznym.

    To znaczy ja je sobie drukuję, bo mam porządek w segregatorku wtedy.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 13. Data: 2011-03-23 23:14:00
    Od: tomek <t...@o...pl>

    Dnia 2011-03-23, o godz. 22:00:01
    Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> napisał(a):

    > Faktur z Bluemedia się nie drukuje, bo to są faktury elektroniczne,
    > podpisane podpisem elektronicznym.
    >
    > To znaczy ja je sobie drukuję, bo mam porządek w segregatorku wtedy.

    Możliwe że teraz są i nie trafiłem z przykładem, ale chyba wiadomo o
    czym mowa

    Tomek

  • 14. Data: 2011-03-26 12:23:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 23 Mar 2011, s...@a...pl wrote:

    > Oficjalnie to z Blumedii mam faktury elektroniczne. W pełni prawne dokumenty
    > w obrocie w PL.

    Skreślili już obowiązek posiadania przez wystawcę *pisemnej* zgody
    (może być elektroniczna, podpisana certyfikatem :)) na akceptację
    takiej formy?
    (nie, nie wiem, nie chciało mi się sprawdzać!)

    pzdr, Gotfryd

  • 15. Data: 2011-03-26 15:06:24
    Od: <s...@a...pl>

    > Skreślili już obowiązek posiadania przez wystawcę *pisemnej* zgody
    > (może być elektroniczna, podpisana certyfikatem :)) na akceptację
    > takiej formy?
    > (nie, nie wiem, nie chciało mi się sprawdzać!)

    Nie wiem, chyba nadal jest obowiązek otrzymania zgody. Ja swoją podpisałem
    jakiś czas temu.