  • 1. Data: 2011-03-21 11:59:41
    Temat: Wydruk faktury z PDFa ?
    Od: tomek <t...@o...pl>

    Jak co roku, dostałem od jednej z firm hostingowych emaila z
    obrazem faktury w PDFie. Jak co roku w mailu napisali że należy PDFa
    wydrukować bo to nie jest faktura elektroniczna.

    O ile w latach poprzednich wydruk oczywiście nie wchodził w grę,
    o tyle zastanawiam się czy obecnie mogę już takiego PDFa wydrukować
    i zaksięgować i nie grać w ping-ponga z ich audiotele?
    Ktoś przerabiał temat?

    Tomek

  • 2. Data: 2011-03-22 18:52:03
    Temat: Re: Wydruk faktury z PDFa ?
    Od: Uśmiechnięta <u...@o...pl>

    Użytkownik "tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
[...]

    Po prostu pognieć fakturę jakby przyszła w kopercie i zaksięguj.
    Przecież nie ma obowiązku, aby faktura była podpisana przez wystawcę!

  • 3. Data: 2011-03-22 19:26:33
    Od: tomek <t...@o...pl>

    Dnia 2011-03-22, o godz. 19:52:03
    Uśmiechnięta <u...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Po prostu pognieć fakturę jakby przyszła w kopercie i zaksięguj.
    > Przecież nie ma obowiązku, aby faktura była podpisana przez wystawcę!

    Czyżbym zrobił cross-posta na pl.alt.porady-expertow !?

    Tomek

  • 4. Data: 2011-03-22 20:01:12
    Od: <s...@a...pl>

    >Czyżbym zrobił cross-posta na pl.alt.porady-expertow !?

    Nie, to praktyczna sugestia dla tych, co się boją i chcą otrzymać fakturę
    wydrukowaną na drukarce innej niż swoja.

  • 5. Data: 2011-03-22 22:03:15
    Od: tomek <t...@o...pl>

    Dnia 2011-03-22, o godz. 21:01:12
    <s...@a...pl> napisał(a):

    > Nie, to praktyczna sugestia dla tych, co się boją i chcą otrzymać
    > fakturę wydrukowaną na drukarce innej niż swoja.

    Więc pytam czy to porady-expertow czy też pl.soc.*prawo* :-) ?

    Tomek

  • 6. Data: 2011-03-22 22:28:04
    Temat: [OT] Re: Wydruk faktury z PDFa ?
    Od: <s...@a...pl>

    > Więc pytam czy to porady-expertow czy też pl.soc.*prawo* :-) ?

    Tu nikt *normalny* porad nie udziela, szkoda kasy na ew. karę. My tu
    dyskutujemy. Po poradę musisz się udać do doradcy podatkowego.

    Poza tym przeczytaj post "Jak ja nienawidze Gotfryda... Fuj!" z 10 marca.
    Wówczas zrozumiesz, że nie zawsze trzeba słuchać "expertów" :)

  • 7. Data: 2011-03-23 09:59:51
    Temat: Re: [OT] Re: Wydruk faktury z PDFa ?
    Od: tomek <t...@o...pl>

    Dnia 2011-03-22, o godz. 23:28:04
    <s...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Poza tym przeczytaj post "Jak ja nienawidze Gotfryda... Fuj!" z 10
    > marca. Wówczas zrozumiesz, że nie zawsze trzeba słuchać "expertów" :)

    No ofence, ale coś mi się wydaje że albo nie wyłapujesz ironii,
    albo obudziłeś się z jakiegoś letargu :-)

    Tomek

  • 8. Data: 2011-03-23 14:06:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello tomek,

    Wednesday, March 23, 2011, 10:59:51 AM, you wrote:

    > No ofence, ale coś mi się wydaje że albo nie wyłapujesz ironii,
    > albo obudziłeś się z jakiegoś letargu :-)

    Nie wykręcaj kota ogonem. Jesli ktokolwiek czegoś tu nie załapał, to
    tylko i wyłącznie Ty.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 9. Data: 2011-03-23 16:43:04
    Od: tomek <t...@o...pl>

    Dnia 2011-03-21, o godz. 12:59:41
    tomek <t...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > o tyle zastanawiam się czy obecnie mogę już takiego PDFa wydrukować
    > i zaksięgować i nie grać w ping-ponga z ich audiotele?

    Odpowiadając zbiorczo wszystkim ekspertom - to że sobie drukujecie i
    składacie "na trzy" faktury np z Bluemedia, a kontrola to łyka, to
    fajnie - ale związku z tematyką grupy nie ma to za dużego.

    Moje pytanie nie dotyczyło sposobów chałupniczych tylko oficjalnych.

    Tomek

  • 10. Data: 2011-03-23 18:50:17
    Od: <s...@a...pl>

> [...]
    > fajnie - ale związku z tematyką grupy nie ma to za dużego.
    >
    > Moje pytanie nie dotyczyło sposobów chałupniczych tylko oficjalnych.

    Oficjalnie to z Blumedii mam faktury elektroniczne. W pełni prawne dokumenty
    w obrocie w PL.