  • 1. Data: 2011-03-20 16:51:29
    Temat: pit 37 - termin zalpaty niedoplaty
    Od: tajnyagentos <t...@s...tajne.pl>

    Wyszla mi niestety niedoplata w pit 37. Jaki jest termin zaplaty? Czy
    tez do konca kwietnia czy tez najpozniej w dniu zlozenia/wyslania
    zeznania, badz jeszcze jakos inaczej?

  • 2. Data: 2011-03-20 17:01:57
    Temat: Re: pit 37 - termin zalpaty niedoplaty
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    W dniu 20-03-2011 17:51, tajnyagentos pisze:
    > Wyszla mi niestety niedoplata w pit 37. Jaki jest termin zaplaty? Czy
    > tez do konca kwietnia czy tez najpozniej w dniu zlozenia/wyslania
    > zeznania, badz jeszcze jakos inaczej?

    Inaczej*. 2 maja.

    *) chociaz zapewne podpada to pod "do konca kwietnia".

    --
    Adam

  • 3. Data: 2011-03-20 19:18:05
    Od: tajnyagentos <t...@s...tajne.pl>

    W dniu 2011-03-20 18:01, elephanto pisze:

    > Inaczej*. 2 maja.
    >
    > *) chociaz zapewne podpada to pod "do konca kwietnia".

    W tym roku rzeczywiscie 2 maja. Z tego co poogooglalem wyglada na to, ze
    termin zlozenia zeznania i zaplaty niedoplaty sa niezalezne, byle by w
    obu przypadkach bylo to przed koncem kwietnia (2 maja w 2011).

  • 4. Data: 2011-03-20 21:55:01
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "tajnyagentos" <t...@s...tajne.pl> napisał w
    wiadomości news:im5jt1$ik8$1@news.onet.pl...

    > W tym roku rzeczywiscie 2 maja. Z tego co poogooglalem wyglada na to, ze
    > termin zlozenia zeznania i zaplaty niedoplaty sa niezalezne, byle by w obu
    > przypadkach bylo to przed koncem kwietnia (2 maja w 2011).

    No i trzeba pamietac, ze neizlozenie zeznania to wykroczenie skarbowe i
    mozna sie zalapac na niezly mandat.
    Opoznienie wplaty podatku, to tylko opoznienie i jak cos, to tylko odsetki
    (a jesli za dlugo bedziesz zwlekal, to pewnie wizyta poborcy)

    Pozdrawiam
    SDD