  • 1. Data: 2008-02-29 09:41:46
    Temat: Wydruk z PITY2007
    Od: "SERG" <m...@p...fm>

    Jak należy wydrukować PIT-37 z tego programu. Czy należy drugować po obydwu
    stronach kartki, czy jedna strona na jednej kartce?

  • 2. Data: 2008-02-29 09:51:42
    Temat: Re: Wydruk z PITY2007
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 29-02-2008 o 10:41:46 SERG <m...@p...fm> napisał(a):

    > Jak nale?y wydrukowaae PIT-37 z tego programu. Czy nale?y drugowaae po
    > obydwu
    > stronach kartki, czy jedna strona na jednej kartce?

    Ja chcesz, ja wolę dwustronnie bo mniej miejsca zajmuje stos potem :)

    pozdr,
    tommyz

  • 3. Data: 2008-02-29 10:06:09
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    t...@o...pl pisze:

    > Ja chcesz, ja wolę dwustronnie bo mniej miejsca zajmuje stos potem :)

    I oszczędność papieru.
    Przy jednym to pikuś, ale przy drukowaniu kilkudziesięciu to już jest
    znaczący wydatek a i ubytek w drzewostanie większy.

    Maddy ... od 3 miesięcy z drukarką z auto-duplexem :-D

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 4. Data: 2008-02-29 14:54:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    SERG wrote:
    > Jak nale?y wydrukowaae PIT-37 z tego programu. Czy nale?y drugowaae po obydwu
    > stronach kartki, czy jedna strona na jednej kartce?

    wszystko jedno

  • 5. Data: 2008-02-29 15:39:24
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 29 Feb 2008 10:41:46 +0100, "SERG" <m...@p...fm>
    wrote:

    >Jak należy wydrukować PIT-37 z tego programu. Czy należy drugować po obydwu
    >stronach kartki, czy jedna strona na jednej kartce?
    Ze tak sobie pozwole w przyblizeniu zacytowac pania z US - wypowiedz
    sprzed kilku lat gdy przynioslem wydruk z programu, wowczas jeszcze
    niezbyt popularnego - panienka z okienka pyta jakas madrzejsza: "czy
    podatnik moze zlozyc takiego pita zamiast na naszych drukach?"
    Odpowiedz: "podatnik moze zlozyc pita na czymkolwiek nawet na papierze
    toaletowym, byleby sie tresc zgadzala".

    Wiec wydrukuj tak jak wolisz...

    WAM
    --
    www.wakacje2008.info

  • 6. Data: 2008-03-02 19:05:35
    Od: "krzymek" <krzymek_WYTNIJ_@_WYTNIJ_terramail.pl>

    > Odpowiedz: "podatnik moze zlozyc pita na czymkolwiek nawet na papierze
    > toaletowym, byleby sie tresc zgadzala".
    >
    > Wiec wydrukuj tak jak wolisz...

    Czyli tu jest otwarta furtka żeby składac deklaracje osób fizycznych przez
    internet :)
    Bo po co komu ten papier. Może powstanie "płatnik2" :)
    --
    ---==[ krzymek ]==---

  • 7. Data: 2008-03-02 20:00:24
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    krzymek w <news:fqetq0$hf0$1@inews.gazeta.pl>:

    > Czyli tu jest otwarta furtka żeby składac deklaracje osób fizycznych przez
    > internet :)

    Już można:
    <http://www.e-deklaracje.gov.pl>

    --