eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiWydrukowany mail jako dowod zakupu (chce sie upewnic) › Re: Wydrukowany mail jako dowod zakupu (chce sie upewnic)
  • Data: 2010-12-23 23:07:54
    Temat: Re: Wydrukowany mail jako dowod zakupu (chce sie upewnic)
    Od: tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 23.12.2010 23:04, m...@y...com wrote:
    > Witam,
    >
    > Moje pytanie brzmi. Czy takie potwierdzenia (maile potwierdzajace dany
    > zakup) moge zalaczac do ksiegowosci jako dowody zakupu i uznawac je
    > jako koszty prowadzenia dzialalnosci?Czy do kazdego dowodu zakupu
    > powinienem dolaczac wydrukowane potwierdzenie operacji karta platnicza
    > z bankowosci elektronicznej?

    Nie ma tutaj pewnego sposobu, gdyż jest to działanie wbrew
    rozporządzeniu do KPiR. Natomiast w updof nie sprecyzowano jakie
    dokumenty są potrzebne do zaliczenia wydatku w KUP, więc ponieważ
    kupując w USA dostaje się emaila albo pdfa, to raczej nic innego nie
    wymyślisz niż księgowanie wydruków i liczenie na to, że WSA przychyli
    się do Twojego stanowiska :-)

    > Czy musze takie potwierdzenia za kazdym razem tlumaczyc?

    Zbędny trud - musisz dopiero gdy urzędas sobie tego zażyczy (na piśmie ;))

    --
    Tomek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1