    From: tomek <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Wydrukowany mail jako dowod zakupu (chce sie upewnic)
    Date: Fri, 24 Dec 2010 12:54:42 +0100

    On 24.12.2010 00:50, m...@y...com wrote:

    > Oczywiscie piszac o tyc danych mialem na mysli dodatkowe potwierdzenia
    > e-mailowe, bo na czesc zakupow oprocz samego potwierdzenia z paypala
    > dostaje jeszcze osobne od sprzedawcow. :)

    przychyli się do Twojego stanowiska :-)

    > czyli nie pozostaje nic innego ale dopoki nie bedzie pierwszej
    > kontroli, dopoty bedzie pewna nukta niepewnosci - szkoda

    Możesz wystąpić o wiążącą interpretację, ale tutaj masz jakieś 98%
    pewności że sprawa dotrze do NSA. A podczas kontroli wcale nie muszę
    tych wydruków zakwestionować. Także niestety to jest ruletka.

    > btw. spotkales sie juz z kontrola (u siebie badz kogos) i jej reakcja
    > na taka sytuacje?

    Z dochodowego - nie. Z VATu (mam częste zwroty) - nikt nie marudził jak
    podkładkami pod faktury i faktury wewnętrzne były wydruki, ale to
    jeszcze nic nie znaczy.
    Natomiast mój doradca podatkowy, praktyk sądowoadministacyjny, twierdzi
    że do KPiR można wpisać każdy wydatek związany z DG, który da się
    udowodnić, niezależnie od tego czy dowód księgowy spełnia wymagania
    rozporządzenia czy nie. I ja się tego trzymam. Ale oczywiście każdy bawi
    sie za własne pieniądze, jak to trafnie ujął Piotrek

    --
    Tomek