eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiWyjazdowa obsługa klienta indywidualnego a kasia fiszkalna › Re: Wyjazdowa obsługa klienta indywidualnego a kasia fiszkalna
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Wyjazdowa obsługa klienta indywidualnego a kasia fiszkalna
    Date: Thu, 14 Jun 2012 08:58:19 +0200

    > Nie gadaj głupot, uprzejmie proszę.
    > Czy jak W KTÓRYMKOLWIEK MIEJSCU sugerowałem, że kryterium
    > ma być fakt "wyjazdowej" sprzedaży?

    W tym:

    Ja: Ale jeżeli kasa stacjonarna już jest w sklepie, to chyba to nie
    podchodzi, prawda?

    Ty: Dlaczego miałaby "nie podchodzić"?

    Czyli sugerujesz, żeby stosować zwolnienie osobno w sklepie
    stacjonarnie, a osobno wyjazdowo. Przynajmniej ja tak rozumiem.

    > Po dobroci pytałem, czy KTÓRES ze zwolnień z tabelki pasuje,
    > dajac przykład losowo wybrany.

    Losowo? Przecież to jedyny, który ew. może pasować, bo inne to są
    specjalistyczne różne typu ,,flisak pieniński'', ,,spółdzielnia'' i inne
    przypadki nie pasujące w ogóle (na ile rozumiem) do świadczenia usług
    wyjazdowych u klienta.

    > Przecież równie dobrze możesz nie "nabijac na kasę" tych,
    > którzy (w ramach czynnosci zwolnionych z ewidencjonowania)
    > kupuja lub korzystaja "na miejscu"

    No ale to są Specyficzne Przypadki Bardzo Wyspecjalizowane

    > (oczywiscie, o ile samo
    > zwolnienie nie wynika z faktu sprzedaży nie na miejscu, jak
    > np. pozycja nr 36)

    Tylko pozycja 36 dotyczy wysyłkowej sprzedaży towarów, a nie wyjazdowej
    sprzedaży usług i do tego zapłata ma być niegotówką.

    > Powoli i wyraznie:
    > JESZCZE RAZ PRZECZYTAJ par.2.1.1 rozporzadzenia.

    No to ci mówię, że przeczytałem. Tylko ni cholery nie umiem odnieść tego
    do sytuacji ,,jest sklep, ma kasę fiskalną, chcą świadczyć wyjazdowo
    usługi dla ludności''.

    > CAŁY mój poprzedni post sprowadzał się do tego, że MASZ
    > PRZECZYTAĆ rzeczony przepis.

    I dawno go przeczytałem, tylko nie łapię związku ze sprawą.

    > Domniemałes sobie nie wiadomo skad tezę, że kryterium ma
    > być owa "wyjazdowosc sprzedaży", kiedy o tym mowy *nie było*,

    No właśnie sugerowałeś, że to, że sklep ma kasę już stacjonarną na
    sklepie, to nie przeszkadza...

    --
    Przemysław Adam Śmiejek