  • 11. Data: 2011-06-14 15:10:15
    Temat: Re: Wymiana dowodu osobistego a US
    Od: <s...@a...pl>

    Chyba 14... 30 był dla NIP-3

  • 12. Data: 2011-06-14 15:11:52
    Od: Piotr <y...@z...ru>

    Doczytałem, znowu namieszali z tym "jednym okienkiem" :-/

  • 13. Data: 2011-06-14 16:17:07
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 6/14/2011 10:10 AM, s...@a...pl wrote:

    > Chyba 14... 30 był dla NIP-3

    założyłem ze nip-3 i nip-1 mialy ten sam.
    punkt dla ciebie

  • 14. Data: 2011-06-14 20:18:12
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 14 Jun 2011 14:13:51 +0000 (UTC), Wojciech Bancer napisał(a):

    > aa, źle, jednak EDG-1.

    Kurde, no byłem niemal pewien... ale dobra, po tym blamażu wracam na z góry
    upatrzone miejsce biernego czytelnika grupy :)

    --
    Kapsel
    http://galeria.kapselek.net

  • 15. Data: 2011-06-14 20:46:16
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-06-14, Kapsel <k...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Kurde, no byłem niemal pewien... ale dobra, po tym blamażu wracam na z góry
    > upatrzone miejsce biernego czytelnika grupy :)

    Ech, mnie te EDG-1 wp* maksymalnie. Akurat dzisiaj się odbiło.
    Dotychczas problemów nie miałem, ale zechciałem się przeprowadzić,
    nie zmieniając "głównego miejsca prowadzenia DG", ani danych biura
    rachunkowego, które moją księgowość prowadzi.

    No i ruszyło, zmieniła się skarbówka (do VAT i do PIT), wszystko
    zgłoszone w terminie (EDG-1, VAT-R) i cacy jest. Dzisiaj pani przychodzi
    do mnie do domu informując i wszczęciu kontroli dot. zwrotu VAT,
    a na pytanie "czemu tutaj, skoro papiery ma księgowość?", odpowiedź
    że oni to w sumie mają mnie prowadzącego księgowość samodzielnie
    i w miejscu zamieszkania, a o żadnych dodatkowych miejscach to nic
    nie wiedzą.O.o

    No i logiczne, że w domu papierów nie miałem, więc zarówno pani inspektor
    niepotrzebnie jechała kawał drogi od siebie, jak również i ja teraz
    pewnie będę musiał te miejsca porządnie poustalać w US/ZUS, bo jak
    znam życie, to wszędzie tam będzie "coś nie tak". Oczywiście, jakżeby
    inaczej, wypełniając ponownie EDG-1, bo inaczej to "się nie da".

    Jedno okienko *wamać!

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl